Call24 CRM нь танай маркетингийн бүхий л үйл ажиллагаатай уялдан ажиллаж, сошиал пост, зар сурталчилгаа, имэйл, вэбсайт, чатын хандалт гээд бүх сувгаар орж ирж буй сонирхлыг автоматаар сэжим болгон бүртгэнэ.
Онлайн худалдааны салбарт дуудлага нь хэрэглэгчийн захиалга, хүргэлт, гомдол, асуултыг цэгцтэй хянах нь үйл ажиллагааны гол хүчин зүйлсийн нэг юм.
Харилцсан бүх хүний нэр, дугаар, байгууллага, түүхийг төвлөрүүлэн хадгалж, хялбар хайлт, ангилалт хийх боломжтой.
Утас, чат, имэйл, бичгийн түүхийг бүртгэн хадгалж, тухайн хэрэглэгчтэй хэн, хэзээ, юу ярьсныг харах боломжтой.
Сэжим бүрийг шат шатны дагуу хэлцэл болгон хувиргаж, хаалт хүртэл хяналттайгаар удирдана.
Борлуулалтын явц, сэжмийн тоо, хаагдсан хэлцэл, багийн гүйцэтгэл гэх мэт дүн шинжилгээ, график бүхий тайланг автоматаар гаргана.
Call24 нь чат, имэйл, утас зэрэг сувгаар ирж буй харилцагчийн хүсэлт бүрийг нэг дор хүлээн авч системтэй уялдуулан хэрэглэгчтэй хурдан, үр дүнтэй харилцах нөхцөл бүрдүүлдэг.