Call24 - Онлайн худалдаа дэлгүүрт

Онлайн худалдааны салбарт дуудлага нь хэрэглэгчийн захиалга, хүргэлт, гомдол, асуултыг цэгцтэй хянах нь үйл ажиллагааны гол хүчин зүйлсийн нэг юм.

Өмнөх захиалга харах

CRM интеграци ашиглан хэрэглэгчийн өмнөх захиалгууд, харилцааны түүхийг хялбархан харах боломжтой.

Хүчирхэг оператор

Дуудлагын явцад захиалгын статусыг шууд харах, хэрэглэгчийн асуултад шууд хариу өгөх боломжтой.

Шуурхай үйлчилгээ

Захиалгын явц, хүргэлтийн мэдээллийг автоматаар илгээж, хэрэглэгчдийг урьдчилан мэдээлж болно.

Захиалга бүртгэх

Хэрэглэгчийн дуудлагын үеэр захиалгыг шууд бүртгэж, төлбөрийн мэдээллийг SMS-ээр илгээх боломжтой.

Тайлан хяналт

Дуудлагын тоо, үргэлжлэх хугацаа, шийдвэрлэгдсэн асуудлуудыг хянаж, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах боломжтой.

Борлуулалт

Дуудлагын явцад гарч буй борлуулалтын боломжуудыг бүртгэж, дахин холбогдох сануулга өгөх боломжтой.