Call24 гол функцууд

Үүлэн суурьтай тэргүүлэгч шийдэл

Call24 гол функцууд

IP Брэнд дугаар

Байгууллагын бүх дуудлагыг нэг дугаараар хүлээн авч, зөв операторт хуваарилна. Дуудлага бүр бүртгэгдэж, хэзээ ч алдагдахгүй

Дуудлагын бүртгэл ба хяналт

Бүх орж ирсэн, гарсан, хариулсан болон алдсан дуудлагууд автоматаар бүртгэгдэнэ. Операторын гүйцэтгэл, хариу өгөх хурдыг хянах

Ухаалаг дуудлага хуваарилалт

Операторын ачааллыг харгалзан, дуудлагыг хамгийн тохиромжтой хүнд хуваарилна. IVR (Interactive Voice Response) буюу автомат хариулагч ашиглан дуудлагыг зөв ангилна

Олон сувгийн харилцаа (Omnichannel Communication)

Дуудлагаас гадна, Чатбот, Вэб форм, Email зэрэг бүх сувгаас ирсэн хүсэлтийг нэг дор хянах багаараа түргэн хариулах.

Байршил хамаагүй

Call24 нь cloud технологид суурилсан тул та оффис, гэр, гадаад гээд хаанаас ч дуудлага удирдах боломжтой.

Хялбар суурилуулалт

Нэмэлт техник хангамж хүний нөөц хэрэггүй, IP дугаар интернеттэй л байхад шууд ашиглах боломжтой.

Вэбээс дуудлага хийх

Танай вэбсайтаас шууд дуудлага хүлээн авах боломжтой.

Ярианы бичлэг (Call Recording)

Receive automated insights within the chat and take advantage of a comprehensive overview of your team's performance.

Хэрэглэгч бүр өөрийн апп вэбтэй

Ажилтан бүр өөрийн болон өөрийн зөвшөөрлийн хүрээнд дуудлагын түүх, тайлан харах боломжтой.

Төхөөрөмж хамаагүй

Гар утас, компьютер, IP утас – ямар ч төхөөрөмжөөс дуудлага хийх, хүлээн авах боломжтой.

Дуут шуудан (Voicemail)

Хариулж амжаагүй дуудлагуудад дуут шуудан үлдээх боломжтой ба дуут шуудан нь мэйлээр ирэх боломжтой,

Дуудлагын дараалал (Call Queue)

Дуудлагын ачааллыг зөв хуваарилж, харилцагчийг хүлээлгэхгүй байх шийдэл.

Ажлын цаг, цайны цагийн тохиргоо

Ажиллах цагийн хуваарийг тохируулж, ажиллахгүй үед орж ирсэн дуудлагыг ч бүртгэнэ.

Алдсан дуудлага

Хариулж амжаагүй дуудлагын мэдээллийг автоматаар бүртгэж, мэйлээр хүлээн авна.

Дуудлага бүрийг тикет болгон бүртгэх

Ирсэн дуудлага бүр системд тикет болж бүртгэгдэж, хаах хүртэл хянах боломтой Алдагдахгүй бүртгэл – Харилцагчийн асуудал, лавлагаа бүр системд хадгалагдана

Харилцагчид real-time хариу илгээх (мэйл, SMS, reply)

Гомдолын эзэнд бүх төрийн сувгаар бэлэн хариулаас хурдан шуурхай илгээх боломжтой. Зураг текст бүхий урдчилан бэлдсэн хариулт Мэйл илгээх, SMS хариу илгээх боломжтой

Нэг тикет дээр багаараа ажиллах боломжтой

Тодорхой нэг асуудал дээр багийн гишүүд хамтран ажиллаж, зөвхөн баг дотор харагдах тэмдэглэл түүх үлдээх боломжтой. Багийн гишүүд хоорондоо тэмдэглэл хуваалцаж, дотоод мэдээлэл солилцох боломжтой

Тикетийг (гомдол, хүсэлт) хариуцах эзэн, багт оноох

Асуудлыг зохих баг, хариуцсан операторт оноож, хариуцлагатай шийдвэрлэх боломжтой. Автомат оноолт – Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу баг болон оператор оноох боломжтой Шийдвэрлэгдээгүй асуудлыг дээд түвшний удирдлагад мэдээллэх боломжтой

Тикетийг (гомдол, хүсэлт ангилах, таглах, ноцтой байдлыг тохируулах

Гомдол, лавлагаа, санал хүсэлт гэх мэт ангиллыг тохирох байдлаар хуваарилах боломжтой. Яаралтай, өндөр эрсдэлтэй асуудлыг тусгай статустай болгох боломжтой (харилцагч бухимдал ноцтой байдал) Тикетийг ангилал, таг ашиглан хайх, хянах боломжтой

Харилцагч өөрийн гомдол, хүсэлтээ вэбээр хянах боломжтой

Өөрийн гомдол, саналын явцыг харилцагч вэб хуудаснаас хянах, нэмэлт мэдээлэл оруулах боломжтой. Тикетийн явцыг харилцагч өөрөө хянах тул дахин залгах шаардлагагүй Харилцагч хүсвэл өөрийн гомдлыг тодорхой шатанд дахин нээж, нэмэлт мэдээлэл оруулах боломжтой

Дуудлага бүрээс борлуулалтын сэжим (lead) үүсгэх

Ирсэн дуудлага бүрийг CRM дээр бүртгэж, борлуулалт руу шилжүүлэх боломжтой. Борлуулалтын үе шат (lead, proposal, contract гэх мэт) тохируулан удирдах боломжтой Хариуцах эзэн оноох боломжтой өмнөх холбогдсон түүх deal ийн түүхийг харах боломжтой.

Pipelіne буюу боруулалтын ангилал үе шатыг хүссэнээрээ тохируулах боломжтой

Бизнесийн онцлогтоо тохируулан борлуулалтын шатлал (pipeline stages)-аа өөрөө үүсгэх, өөрчлөх боломжтой. Lead → Proposal → Contract → Payment гэх мэт шатлалыг бизнесийн процессдоо тохируулан нэмэх, өөрчлөх боломжтой Борлуулалтын урсгалыг илүү оновчтой төлөвлөх, анализ хийх боломжтой Deal бүрийг тухайн үеийн статусын дагуу хянах, удирдах Deal ийг учир шалтгаан бичиж хаах боломжтой

Kanban View – Борлуулалтын явцыг харахад хялбар

Бүх борлуулалтын боломжийг нэг дор Kanban харагдацаар удирдах боломжтой. Үе шат шатлалаар drag & drop хэлбэрээр удирдах Deal бүрийн явцыг хялбар харах, статусыг хурдан өөрчлөх Борлуулалтын удирдлагад илүү ойлгомжтой, визуал хяналт бий болгох

Deal-ээс шууд үнийн санал илгээх боломжтой

Тухайн deal дээр үндэслэн харилцагч руу шууд үнийн санал илгээж, процессоо хурдасгах боломжтой. CRM дотор шууд үнийн санал үүсгэх, илгээх, хянах боломжтой Deal бүрийн саналыг хадгалж, ямар, ямар өөрчлөлт хийж, хэзээ илгээснийг хянах боломжтой Хугацаа дууссан deal үүдээ ялгаж харах боломжтой

Харилцагчийн мэдээлэл автоматаар бүртгэгдэнэ

Дуудлага бүрийн мэдээлэл CRM-д хадгалагдаж, харилцагчтай холбоотой бүх харилцаа нэг дор төвлөрнө. Шинэ харилцагч холбогдоход түүний мэдээлэл автоматаар CRM-д нэмэгдэнэ Өмнө холбогдож байсан харилцагчийг автоматаар таньж, дуудлагын түүхийг харуулна Тухайн харилцагчтай хийсэн бүх дуудлага, SMS, имэйл, үнийн санал CRM-д хадгалагдана

Харилцагчийн бүх түүх нэг дор

Оператор болон борлуулалтын баг тухайн харилцагчтай өмнө ямар яриа өрнөсөн, ямар санал тавьсан зэргийг харах боломжтой. Дуудлагын бүртгэл, SMS, имэйл зэрэг бүх харилцааны түүх хамаарна Борлуулалтын процессын аль шатанд байгааг CRM дээр шууд харах боломжтой Аль оператор, менежертэй холбогдож байсан мэдээллийг харах

Тэмдэглэл, сануулга үлдээх (Notes & Reminders)

Харилцагчийн мэдээлэл дээр оператор болон борлуулалтын баг тэмдэглэл үлдээж, follow-up хийх боломжтой. Тухайн харилцагчтай холбоотой чухал мэдээллийг тэмдэглэх Өмнө ярьсан зүйлсийг дахин асуух шаардлагагүй болгох PIN тэмдэглэл үүсгэх Сануулга үүсгэж, тодорхой хугацаанд дахин холбогдох боломжтой

Харилцагчийг сегментчилэх, онцлох (Tagging & Categorization)

Харилцагчийн мэдээллийг ангилж, CRM дээр оновчтой удирдах боломжтой. Сонирхогч, шинэ, борлуулалтын шат, VIP, стратегийн харилцагч гэх мэт ангилах Өөрийн хүссэн ангилалаа үүсгэж харилцагчаа оноох Таг ашиглан харилцагчдыг хайх, шүүх, онцлох боломжтой

Сануулга, мэдэгдэл (Notifications & Alerts)

Бүх чухал үйлдлүүдийн талаар оператор, менежер болон харилцагчид автоматаар сануулга өгнө. Алдсан дуудлага, дуут шуудан, хариугүй тикетийн талаар оператор болон менежерт шууд мэдэгдэл очно Борлуулалтын багт дараагийн follow-up хийх ёстой deal-уудын сануулга автоматаар өгөгдөнө

Тайлан, Аналитик (Reporting & Analytics)

Дуудлага, борлуулалтын гүйцэтгэл, операторын ажлын хяналт – бүх мэдээлэл нэг дор. Дуудлагын гүйцэтгэлийн тайлан – хэдэн дуудлага хүлээн авсан, хариулагдсан, алдсан гэх мэт Операторын ажлын үнэлгээ – хариулсан дуудлагын дундаж хугацаа, хүлээлтийн дундаж хугацаа Борлуулалтын тайлан – хэдэн deal үүссэн, хаагдсан, хэчнээн орлого бүрдүүлсэн

Интеграц, API холболт (Integrations & API)

Танай одоо ашиглаж буй системүүдтэй холбогдож, бүх үйл ажиллагааг нэгтгэнэ. Өөрийн бизнесийн онцлогт тааруулан нэмэлт хөгжүүлэлт хийлгэх боломжтой.