Үүлэн суурьтай тэргүүлэгч шийдэл
Байгууллагын бүх дуудлагыг нэг дугаараар хүлээн авч, зөв операторт хуваарилна. Дуудлага бүр бүртгэгдэж, хэзээ ч алдагдахгүй
Бүх орж ирсэн, гарсан, хариулсан болон алдсан дуудлагууд автоматаар бүртгэгдэнэ. Операторын гүйцэтгэл, хариу өгөх хурдыг хянах
Операторын ачааллыг харгалзан, дуудлагыг хамгийн тохиромжтой хүнд хуваарилна. IVR (Interactive Voice Response) буюу автомат хариулагч ашиглан дуудлагыг зөв ангилна
Дуудлагаас гадна, Чатбот, Вэб форм, Email зэрэг бүх сувгаас ирсэн хүсэлтийг нэг дор хянах багаараа түргэн хариулах.
Call24 нь cloud технологид суурилсан тул та оффис, гэр, гадаад гээд хаанаас ч дуудлага удирдах боломжтой.
Нэмэлт техник хангамж хүний нөөц хэрэггүй, IP дугаар интернеттэй л байхад шууд ашиглах боломжтой.
Танай вэбсайтаас шууд дуудлага хүлээн авах боломжтой.
Receive automated insights within the chat and take advantage of a comprehensive overview of your team's performance.
Ажилтан бүр өөрийн болон өөрийн зөвшөөрлийн хүрээнд дуудлагын түүх, тайлан харах боломжтой.
Гар утас, компьютер, IP утас – ямар ч төхөөрөмжөөс дуудлага хийх, хүлээн авах боломжтой.
Хариулж амжаагүй дуудлагуудад дуут шуудан үлдээх боломжтой ба дуут шуудан нь мэйлээр ирэх боломжтой,
Дуудлагын ачааллыг зөв хуваарилж, харилцагчийг хүлээлгэхгүй байх шийдэл.
Ажиллах цагийн хуваарийг тохируулж, ажиллахгүй үед орж ирсэн дуудлагыг ч бүртгэнэ.
Хариулж амжаагүй дуудлагын мэдээллийг автоматаар бүртгэж, мэйлээр хүлээн авна.
Ирсэн дуудлага бүр системд тикет болж бүртгэгдэж, хаах хүртэл хянах боломтой Алдагдахгүй бүртгэл – Харилцагчийн асуудал, лавлагаа бүр системд хадгалагдана
Гомдолын эзэнд бүх төрийн сувгаар бэлэн хариулаас хурдан шуурхай илгээх боломжтой. Зураг текст бүхий урдчилан бэлдсэн хариулт Мэйл илгээх, SMS хариу илгээх боломжтой
Тодорхой нэг асуудал дээр багийн гишүүд хамтран ажиллаж, зөвхөн баг дотор харагдах тэмдэглэл түүх үлдээх боломжтой. Багийн гишүүд хоорондоо тэмдэглэл хуваалцаж, дотоод мэдээлэл солилцох боломжтой
Асуудлыг зохих баг, хариуцсан операторт оноож, хариуцлагатай шийдвэрлэх боломжтой. Автомат оноолт – Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу баг болон оператор оноох боломжтой Шийдвэрлэгдээгүй асуудлыг дээд түвшний удирдлагад мэдээллэх боломжтой
Гомдол, лавлагаа, санал хүсэлт гэх мэт ангиллыг тохирох байдлаар хуваарилах боломжтой. Яаралтай, өндөр эрсдэлтэй асуудлыг тусгай статустай болгох боломжтой (харилцагч бухимдал ноцтой байдал) Тикетийг ангилал, таг ашиглан хайх, хянах боломжтой
Өөрийн гомдол, саналын явцыг харилцагч вэб хуудаснаас хянах, нэмэлт мэдээлэл оруулах боломжтой. Тикетийн явцыг харилцагч өөрөө хянах тул дахин залгах шаардлагагүй Харилцагч хүсвэл өөрийн гомдлыг тодорхой шатанд дахин нээж, нэмэлт мэдээлэл оруулах боломжтой
Ирсэн дуудлага бүрийг CRM дээр бүртгэж, борлуулалт руу шилжүүлэх боломжтой. Борлуулалтын үе шат (lead, proposal, contract гэх мэт) тохируулан удирдах боломжтой Хариуцах эзэн оноох боломжтой өмнөх холбогдсон түүх deal ийн түүхийг харах боломжтой.
Бизнесийн онцлогтоо тохируулан борлуулалтын шатлал (pipeline stages)-аа өөрөө үүсгэх, өөрчлөх боломжтой. Lead → Proposal → Contract → Payment гэх мэт шатлалыг бизнесийн процессдоо тохируулан нэмэх, өөрчлөх боломжтой Борлуулалтын урсгалыг илүү оновчтой төлөвлөх, анализ хийх боломжтой Deal бүрийг тухайн үеийн статусын дагуу хянах, удирдах Deal ийг учир шалтгаан бичиж хаах боломжтой
Бүх борлуулалтын боломжийг нэг дор Kanban харагдацаар удирдах боломжтой. Үе шат шатлалаар drag & drop хэлбэрээр удирдах Deal бүрийн явцыг хялбар харах, статусыг хурдан өөрчлөх Борлуулалтын удирдлагад илүү ойлгомжтой, визуал хяналт бий болгох
Тухайн deal дээр үндэслэн харилцагч руу шууд үнийн санал илгээж, процессоо хурдасгах боломжтой. CRM дотор шууд үнийн санал үүсгэх, илгээх, хянах боломжтой Deal бүрийн саналыг хадгалж, ямар, ямар өөрчлөлт хийж, хэзээ илгээснийг хянах боломжтой Хугацаа дууссан deal үүдээ ялгаж харах боломжтой
Дуудлага бүрийн мэдээлэл CRM-д хадгалагдаж, харилцагчтай холбоотой бүх харилцаа нэг дор төвлөрнө. Шинэ харилцагч холбогдоход түүний мэдээлэл автоматаар CRM-д нэмэгдэнэ Өмнө холбогдож байсан харилцагчийг автоматаар таньж, дуудлагын түүхийг харуулна Тухайн харилцагчтай хийсэн бүх дуудлага, SMS, имэйл, үнийн санал CRM-д хадгалагдана
Оператор болон борлуулалтын баг тухайн харилцагчтай өмнө ямар яриа өрнөсөн, ямар санал тавьсан зэргийг харах боломжтой. Дуудлагын бүртгэл, SMS, имэйл зэрэг бүх харилцааны түүх хамаарна Борлуулалтын процессын аль шатанд байгааг CRM дээр шууд харах боломжтой Аль оператор, менежертэй холбогдож байсан мэдээллийг харах
Харилцагчийн мэдээлэл дээр оператор болон борлуулалтын баг тэмдэглэл үлдээж, follow-up хийх боломжтой. Тухайн харилцагчтай холбоотой чухал мэдээллийг тэмдэглэх Өмнө ярьсан зүйлсийг дахин асуух шаардлагагүй болгох PIN тэмдэглэл үүсгэх Сануулга үүсгэж, тодорхой хугацаанд дахин холбогдох боломжтой
Харилцагчийн мэдээллийг ангилж, CRM дээр оновчтой удирдах боломжтой. Сонирхогч, шинэ, борлуулалтын шат, VIP, стратегийн харилцагч гэх мэт ангилах Өөрийн хүссэн ангилалаа үүсгэж харилцагчаа оноох Таг ашиглан харилцагчдыг хайх, шүүх, онцлох боломжтой
Бүх чухал үйлдлүүдийн талаар оператор, менежер болон харилцагчид автоматаар сануулга өгнө. Алдсан дуудлага, дуут шуудан, хариугүй тикетийн талаар оператор болон менежерт шууд мэдэгдэл очно Борлуулалтын багт дараагийн follow-up хийх ёстой deal-уудын сануулга автоматаар өгөгдөнө
Дуудлага, борлуулалтын гүйцэтгэл, операторын ажлын хяналт – бүх мэдээлэл нэг дор. Дуудлагын гүйцэтгэлийн тайлан – хэдэн дуудлага хүлээн авсан, хариулагдсан, алдсан гэх мэт Операторын ажлын үнэлгээ – хариулсан дуудлагын дундаж хугацаа, хүлээлтийн дундаж хугацаа Борлуулалтын тайлан – хэдэн deal үүссэн, хаагдсан, хэчнээн орлого бүрдүүлсэн
Танай одоо ашиглаж буй системүүдтэй холбогдож, бүх үйл ажиллагааг нэгтгэнэ. Өөрийн бизнесийн онцлогт тааруулан нэмэлт хөгжүүлэлт хийлгэх боломжтой.