Онлайн худалдааны салбарт дуудлага нь хэрэглэгчийн захиалга, хүргэлт, гомдол, асуултыг цэгцтэй хянах нь үйл ажиллагааны гол хүчин зүйлсийн нэг юм.
CRM интеграци ашиглан хэрэглэгчийн өмнөх захиалгууд, харилцааны түүхийг хялбархан харах боломжтой.
Дуудлагын явцад захиалгын статусыг шууд харах, хэрэглэгчийн асуултад шууд хариу өгөх боломжтой.
Захиалгын явц, хүргэлтийн мэдээллийг автоматаар илгээж, хэрэглэгчдийг урьдчилан мэдээлж болно.
Хэрэглэгчийн дуудлагын үеэр захиалгыг шууд бүртгэж, төлбөрийн мэдээллийг SMS-ээр илгээх боломжтой.
Дуудлагын тоо, үргэлжлэх хугацаа, шийдвэрлэгдсэн асуудлуудыг хянаж, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах боломжтой.
Дуудлагын явцад гарч буй борлуулалтын боломжуудыг бүртгэж, дахин холбогдох сануулга өгөх боломжтой.