Танай байгууллагад өдөр бүр орж ирж буй хэдэн арван дуудлагууд хаашаа чиглэж, хэрхэн удирдагдаж байгааг та бүрэн хянаж чадаж байна уу?
Call24 танд эдгээр бүх асуудлыг шийдэх, дуудлага бүрийг үнэ цэнтэй боломж болгох боломжийг өгнө.
Харилцагчид тань түргэн шуурхай, бүрэн хариу авах боломжтой юу? Асуудал нь нэг удаагийн дуудлагаар шийдэгдэж, нэмэлт залгалт хийх шаардлагагүй байгаа эсэхийг анхаарч байна уу?
Хэрэв өмнө холбогдсон харилцагчийн мэдээлэл тодорхойгүй бол оператор бүр шаардлагатай мэдээлэлд хялбар нэвтрэх боломжтой бүртгэлийн нэгдсэн систем хэрэгтэй.
Хэрэв дуудлага зөвхөн асуудал шийдвэрлэхэд чиглэж, нэмэлт боломжууд ашиглагдахгүй байвал харилцагчийн хэрэгцээг ойлгож, тохирсон санал гаргах систем нэвтрүүлэх шаардлагатай.
Хэрэв харилцагч өмнөх ярианыхаа мэдээллийг дахин тайлбарлах шаардлагатай бол дуудлагын тэмдэглэл, түүхийг хялбар харах боломжтой болгосноор энэ асуудлыг шийдэж болно.
Хэрэв зарим дуудлага бүртгэгдэлгүй, борлуулалтын боломжууд алдагдаж байвал дуудлагын хяналтын нэгдсэн систем хэрэгжүүлэх нь зайлшгүй чухал.